Festivalul Internațional de Ceramică Contemporană

Festivalul Internațional de Ceramică Contemporană

REGULAMENTUL OFICIAL AL FESTIVALULUI

Desfășurarea celei de-a patra ediții a festivalului CAOLIN se va face conform regulamentului. Acesta trebuie acceptat și respectat de către toți participanții și organizatorii.

CALENDAR

  • 18 ianuarie 2017 – 26 aprilie 2017 ~ Perioada de înscriere la CAOLIN 2017.
  • 26 aprilie 2017 ~ Termen limită pentru înscriere la CAOLIN 2017.
  • 27 aprilie 2017 – 29 aprilie 2017 ~ Etapa de selecție a lucrărilor.
  • 30 aprilie 2017 ~ Comunicarea rezultatelor selecției și anunțarea artiștilor participanți.
  • 05 mai 2017 ~ Termen limită pentru achitarea taxei de promovare.
  • 19 mai 2017 (între orele 10:00 – 15:00) ~ Aranjarea luminilor (a celor două lămpi pentru iluminarea standului) + despachetarea și aranjarea lucrărilor de către artiștii participanți.
  • 19 mai 2017 (între orele 19:00-21:00) ~ Vernisajul oficial – CAOLIN 2017 (accesul fiind posibil doar pe bază de invitație).
  • 20 mai 2017 (între orele 13:00-01:00) ~ Prima zi de târg, având program prelungit datorită suprapunerii cu evenimentul european Noaptea Muzeelor.
  • 21 mai 2017 (între orele 12:00-18:00) ~ A doua și ultima zi de târg.
  • 21 mai 2017 (între orele 18:00-20:00) ~ Strângerea lucrărilor de către artiștii participanți și eliberearea sălii.

ELIGIBILITATE

  • Artiștii care doresc să se înscrie la CAOLIN 2017 trebuie să aibă vârsta minimă de 18 ani, excepție făcând doar elevii Liceelor de Arte Plastice.
  • Înscrierile pot fi făcute individual, sau ca grup doar în cazul elevilor Liceelor de Arte Plastice sau în cazul studenților Universităților de Artă.
  • Toți cei care doresc să se înscrie trebuie să încarce în aplicația online fotografiile obiectelor pe care doresc să le expună.
  • Nu există restricții privind forma sau greutatea lucrărilor. Sunt acceptate și instalații.
  • Ponderea materialului ceramic dintr-o lucrare trebuie să fie de minimum 60%.

APLICAȚIA ONLINE

  • Artiștii care doresc să se înscrie trebuie să trimită toate datele cerute de către organizatori prin aplicația online sau dacă e nevoie alte date suplimentare prin e-mail.
  • Dacă până la data de 1 mai 2017 de la înscriere nu ați primit niciun mesaj din partea noastră, care să confirme sau să infirme prezența dumneavoastră la festival, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: caolinro@gmail.com
  • Artiștii care au fost selectați și care doresc să participle la festival, trebuie să achite până la data de 5 mai 2017 taxa de promovare în valoare de 300 de RON, sau de 200 de RON în cazul elevilor și a studenților. Plata poate fi făcută doar prin virament bancar, în contul Asociației Non-Profit Caolin: RO46BTRLRONCRT0253040401 – Banca Transilvania. Taxa de promovare se achită o singură dată și nu este returnabilă.

INFORMAȚII NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE

  • Nume și prenume *
  • Brand (opțional)
  • Adresa completă *
  • Data de naștere (opțional)
  • Număr de telefon *
  • E-mail *
  • Website (opțional)
  • Descriere artistică (statement)*
  • C.V. *
  • Detalii despre lucrări (opțional): titlu, materiale folosite, prețuri estimative etc.
  • Fotografii lucrări (minimum 5, maximum 10) *
  • Portret personal sau logo brand *

*câmpurile marcate cu “*” sunt obligatorii.

OBLIGAȚIILE ORGANIZATORILOR

  • Organizatorii au obligația de a furniza aplicanților numai date corecte cu privire la organizarea evenimentului și de a respecta acest regulament.
  • Juriul de selecție a lucrărilor are obligația de a asigura o jurizare corectă și imparțială în selecția obiectelor care vor putea fi expuse în cadrul evenimentului.
  • Organizatorii au obligația de a trimite fiecărui artist înscris rezultatul selecției prin scrisoare, e-mail sau telefon.
  • Organizatorii nu își asumă eventualele deteriorări sau furtul lucrărilor pe durata evenimentului.
  • Organizatorii au obligația de a respecta datele furnizate de către participanți cu privire la lucrările acestora și de a le reda corect în materialele de promovare.
  • Organizatorii se obligă să asigure cazarea gratuită artiștilor participanți care vin din alte orașe decât Cluj-Napoca. Aceștia vor fi cazați la The Spot Cosy Hos-tel pe parcursul a 3 nopți (vineri – 19 mai, sâmbătă – 20 mai și duminică – 21 mai, iar check-out-ul se va face luni – 22 mai).
  • Organizatorii au obligația de a le asigura perticipanților 2 mp de spațiu expozițional.
  • Organizatorii au obligația de a înmana sau de a trimite fiecărui participant diploma participării lui la eveniment.

OBLIGAȚIILE PARTICIPANȚILOR

  • Participanții se obligă să respecte regulamentul curent al evenimentului și să comunice numai date corecte organizatorilor.
  • Participanții se obligă să aducă personal lucrările și să se asigure că acestea au fost ambalate corespunzător.
  • Participanții se obligă să acorde gratuit organizatorilor dreptul de a folosi fotografiile trimise de ei în materialele de promovare.
  • Participanții se obligă să își asume responsabilitatea pentru eventualele deteriorări sau furtul lucrărilor proprii pe durata evenimentului.
  • Participanții se obligă să se prezinte la standul personal pe toată durata evenimentului, ei având posibilitatea de a-și asigura un înlocuitor pentru un timp de maximum o oră. În caz contrar artistul nu va mai fi admis la următoarele ediții ale festivalului.
  • Participanții se obligă să aducă două lămpi pentru o iluminare mai bună a standului personal.
  • Participanții se obligă să dețină și să prezinte vizitatorilor propriile cărți de vizită în cadrul acestui eveniment.

GENERAL

  • Toate noutățile și comunicatele de presă cu privire la eveniment vor fi postate pe site-ul oficial www.caolin.ro sau prin adresa oficială de e-mail: caolinro@gmail.com. Vă rugăm să ne contactați pentru orice detalii, nelămuriri sau cereri.
  • Juriul de selecție a lucrărilor este format din trei persoane competente, artiști, cu reputație la nivel național sau internațional, acesta fiind secret pentru o mai bună desfășurare a eveninetului. Acesta are atribuția de a evalua, în prima fază aplicațiile online și de a selecta lucrările participante la festival. Nu se acceptă contestații în urma comunicării selecției online.
  • Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament pentru a asigura o mai bună desfășurare a evenimentului. În cazul oricărei modificări, artiștii selectați pentru participare vor fi anunțați prin e-mail.
  • Toți artiștii care au aplicat, chiar dacă nu au fost selectați să expună în cadrul evenimentului, sunt încurajați să susțină promovând sau să viziteze CAOLIN 2017.

Cluj-Napoca
17 ianuarie 2017

Regulament oficial, semnat de:

Ioan Sumedre Jr. – membru fondator al Asociației Caolin.
Codruța Pop – membră fondatoare a Asociației Caolin.
Mihai Sumedre – membru fondator al Asociației Caolin.